Menahel4U מציגה שירות ענן מקומי למערכת SAP Business One

“אם נדרשנו להוכחה נוספת למובילות של פלטפורמת הענן אותה הקימה סאפ (SAP), אז קיבלנו אותה ממש בימים האחרונים בדו”חות הרבעוניים אותם פרסמה החברה”. כך אמרו רן שלגי, סמנכ”ל שיווק ומכירות ב-Menhale4U, ואסף סולל, סמנכ”ל שירותים מקצועיים בחברה, בראיון משותף עימם לרגל הצגת שירות הענן הישראלי SAP Cloud, למערכת SAP Business One.

“ראינו שם שסאפ נמצאת בעיצומו של גל ביקושים חזק לשירותי הענן שלה, מהחזקים שאנחנו רואים בשוק הענן העולמי, עם הכנסות רבעוניות של כ-600 מיליון יורו, וגידול של 118% בהיקף הפעילות העסקית. הדבר מלמד אותנו שתחום מערכות ה-ERP אינו שונה מהטרנד העולמי, ומאמץ בקצב מהיר את המודל של שירותי הענן, בדגש על אותו מגזר של לקוחות בינוניים וקטנים – SMB”.

Menahel4U הינה שותף עסקי מוביל של סאפ המוגדר כ-International SAP Gold International. החברה מובילה בישראל את תחום היישום במערכת SAP Business One עם 1,200 לקוחות, והיא מפעילה מרכז תמיכת סאפ הגדול בארץ לתחום, הכולל מנהלי פרויקטים ומיישמים מומחי מערכת סאפ, מגוון של פתרונות משלימים, ומומחיות ביישום פתרונות בילינג. Menahel4U הינה השותף היחיד בישראל המורשה במתן שירותי סאפ מנוהל בענן, ובעלת הסמכת McaaS (ר”ת Managed Cloud as a service).

לשאלה מה ההשפעה של הענן על שוק ה-ERP, ענה שלגי כי”בראש ובראשונה אנחנו מדברים על כך שהמעבר למודל של צריכת שירותים בענן משנה את כל שוק ה-ERP. אם בעבר מערכת ERP לניהול הארגון דרשה השקעות גדולות והייתה נחלתם של ארגונים גדולים בלבד, הרי שבהמשך ראינו את השינוי שעשתה SAP Business One עם הפצת יכולות ניהול העסק והארגון לשכבה רחבה יותר של ארגונים. הענן משנה את המודל מחדש ומאפשר יכולות ניהול עסק שהיו בעבר נחלתם של ארגונים גדולים גם לארגונים קטנים, למעשה החל מהמשתמש הבודד ומעלה”.

רן שלגי, סמנכ”ל שיווק ומכירות ב-Menahel4U

 

חשבונית חודשית משתלמת וקבועה

עוד הוסיף שלגי כי “הענן מאפשר לכל ארגון או עסק, ללא תלות בגודלו, לרכוש רישיונות במודל של SaaS ולצרוך את השירות ברמה של חשבונית חודשית משתלמת וקבועה. הענן כאן בא להחליף את המודל המסורתי של השקעה ראשונית גבוהה בשרתים, תשתיות מחשוב ושירותי IT וכמובן יישום המערכת, דבר שחסם את הכניסה של ארגונים ועסקים רבים להשתמש בכלי הניהול המתקדמים של סאפ.”

אסף סולל, סמנכ”ל שירותים מקצועיים ב-Menahel4U

 

“מעבר לנושא העלויות יש כאן עוד מספר יתרונות ששירות הענן מציע”, מסביר סולל כשנשאל על יתרונתיו של השימוש בשירותי SAP Business One בענן. “אנחנו מדברים על יישום מהיר של המערכת, סדר גודל של 48 שעות מההזמנה, והמערכת מוכנה לפעולה; אנחנו מדברים על מערכת הזמינה מכל מקום, בכל זמן ומכל מכשיר קצה; אנחנו מדברים על תמיכה 24 שעות, שבעה ימים בשבוע, אותה אנו מספקים ממרכז תמיכת סאפ מקצועי וייעודי; אנחנו מדברים על ביצועים גבוהים, רמת שרידות גבוהה וגיבויים ברמה יומית שאנו מספקים כחלק מהשירות. לשירות בענן ניתן גם להוסיף שירות של ארכיון דיגיטליחשבונית דיגיטלית, מערכת סליקת כרטיסי אשראי, מערכת התאמות כרטיסי אשראי ועוד”.

“לסיכום, היכולות של שירות ERP בענן הופכות קריטיות למגוון של ארגונים ועסקים, לדוגמא: סטארט-אפים צעירים הנדרשים על ידי המשקיעים להשתמש במערכות ניהול מסודרות; לחברות הנמצאות בצמיחה וגדילה מאפשר השירות בענן לגדול בהתאם לצרכי הגידול של הארגון; לחברות ועסקים עם סניפים בארץ ובחו”ל, תומכת המערכת של סאפ במגוון של רגולציות בארץ ובחו”ל, כאשר הקמה של חברה או סניף במערכת היא פשוטה וללא מאמץ.”

לצפייה בכתבה באנשים ומחשבים לחצו כאן

    דילוג לתוכן