מה הדרך הטובה ביותר להתגונן ממתקפת וירוס הכופר?

בתקופה האחרונה אנו עדים ליותר ויותר מתקפות על חברות ישראליות מצד גורמים עוינים בעולם המנסים להפיל אותם באמצעות הפצת וירוסים שונים ומתקפות סייבר כגון וירוס כופר 2016.

לא רק גופים גדולים הינם יעד למתקפה זו אלא גם עסקים קטנים שאינם בעלי פרופיל ציבורי גבוה, סובלים ממתקפות במטרה לשבש את פעילותם העסקית ואף כמו שנראה בזמן האחרון לבקש כופר על מנת לקבל חזרה את המידע שנשבה באמצעות תוכנה זדונית.

הארגונים הקטנים והבינוניים הינם טרף קל עבור אותם גורמים עוינים מסיבה הפשוטה שמערכות המחשוב שלהן אינן מאובטחות בצורה שוטפת מה שנותן פרצה לוירוסים ותוכנות זדוניות למינהן השימוש במיילים אישיים ומיילים של החברה, שימוש ברשתות חברתיות וגלישה לא מבוקרת באינטרנט חשפו את המשתמשים לסכנות אבטחה ומהוות פירצה למידע הארגוני הקיים בשרתי החברה למרות המודעות הגוברת של משתמשי הקצה לנושא הוירוסים אנו נתקלים מדי יום בלקוחות שהשרתים שלהן נפרצו והמידע נמחק בם או נדרש כופר בגין קבלת המידע חזרה.

לעולם מערכת ניהול העסק שלכם – SAP Business One – על מנת להיות מוכנים לתרחיש זה, הדרך המהירה ביותר הינה להיות ערוכים ומוכנים כך שבמקרה של מתקפה העסק שלכם יוכל לחזור לתפקוד בהקדם.

מה עושים? מגבים!

ולכן נדרש:

  • לגבות את בסיסי הנתונים של מערכת הסאפ (ה-SQL)
  • לגבות את תיקיית SBO_SHR בשרת
  • לגבות את תיקיית Menahel4U בשרת

עסקים שפעלו וגיבו כראוי את בסיסי הנתונים והתיקיות מדי יום במדיה חיצונית הצליחו לשרוד מתקפה זדונית ולהחזיר את מערכת ה-SAP לתפקוד מלא תוך שעות.

המגמה בשנים האחרונות הינה לעבור לשירותי ענן מנוהל מה שהופך את כל נושא ההערכות למתקפה על מערכת ניהול העסק לשולי בעבודה ב-SAP בענן המידע העסקי מאובטח ולא מאפשר חדירה של גורמים עויינים דרך הרשת הארגונית

רוצים לאבטח את המידע העסקי ולקבל התנסות ללא חיוב ב-SAP בענן?

אנא צרו קשר

    דילוג לתוכן