פורטל הלקוחות Get Order הינו פתרון מושלם המאפשר ללקוחות שלך לבצע הזמנות באיטנרנט On Line , מכל מקום בכל עת. הפורטל מאפשר לקניינים לבצע הזמנות רכש מהמחשב, מהסמארטפון ומהטאבלט.
הלקוחות שלך יכולים ליצור הזמנה על ידי בחירת פריטים וכמות וביצוע הזמנת רכש באופן מיידי.
הלקוחות שלך יבחרו את הפריטים להזמנה מתוך קטגוריות, רשימת פריטים והמחירים הייחודית להם על פי המגוון.
ההזמנה תוקם באופן אוטומטי במערכת הניהול של החברה.
בחנות האינטרנטית הלקוחות שלך יכולים לעקוב באזור האישי אחר: מצב ההזמנות שלהם, פריטים במלאי הספק להזמנה, כרטסת הנהלת החשבונות.
Get Order מסונכרנת באופן מלא למערכת הניהול חברה שלך ומתאימה למגוון תוכנות ERP והנהלת חשבונות , ביניהן SAP Business One, חשבשבת ופריוריטי.
המערכת מיועדת לספקים סיטונאים המוכרים את מוצריהם לחנויות ולמפיצים.
בחרו SAP Cloud –
כל המידע במקום אחד