כאן בהקמה, תאגיד השידור הישראלי, יטמיע את פתרון ה- ERP מערכת SAP Business One

Menahel4u תטמיע את SAP Business One לניהול הארגון בסכום מוערך של מיליוני שקלים

בתום הליך מכרז פומבי נבחרה מערכת ה- ERP (ניהול משאבי הארגון) של חברת SAP על ידי תאגיד השידור הישראלי (“כאן”) המתהווה. פרוייקט היישום וההטמעה של מערכת SAP Business One במודל הענן יבוצע על ידי חברת Menahel4u– שותפה עסקית של SAP.

במסגרת הפרוייקט, אשר אמור להימשך על פני 3 חודשים, תוטמע המערכת אשר תנהל ותרכז פעילות פיננסית ולוגיסטית ארגונית, כדוגמת: הנהלת החשבונות, ניהול כספים, ניהול תקציב מורחב, ניהול רכש, הסכמים, מכרזים, ניהול מלאי, ניהול רכוש קבוע ועוד. היקף הפרוייקט ליישום המערכת נאמד במיליוני שקלים.

המערכת תשרת 60 משתמשים, כולל כל יחידות הכספים, הרכש, התקציב, המלאי, ועדת מכרזים וקניינים בכל מחלקה. היא תחליף את מערכת זום פריוריטי.

אנחנו ב- Menahel4u ו-SAP  גאים להיות החברה שנבחרה לאחר מכרז מדוקדק, להקים את מערכת המידע המרכזית של תאגיד השידור הישראלי החדש. השימוש בפתרון SAP Business One מבוסס ענן יאפשר לתאגיד להתבסס על מערכת אחת אחידה לכל התהליכים בארגון ולמנהלי הארגון להתחבר אל הנתונים מכל מקום ובכל זמן. בנוסף, כוללת המערכת מודולים ייעודים לארגון ציבורי דוגמת מערכת לניהול מכרזים, מערכת הסכמים וכדומה. SAP ו- מייחסות חשיבות אדירה לתרומתנו בהקמת מערכת מידע בארגון שידור ציבורי במדינת ישראל.

לדברי אסף סולל, סמנכ”ל שירותים מקצועיים ב-Menahel4u : “אנחנו רואים יותר ויותר ארגונים המעבירים את האפליקציות הארגוניות שלהם לענן, וזה כולל גם את מערכות ה-ERP הארגוניות. הפרדיגמה הישנה לפיה מערכת ERP צריכה להיות מסורבלת וקשה להטמעה ותפעול מפנה את מקומה למערכת גמישה וידידותית בענן. בנוסף המעבר לענן מייתר את הצורך לבצע התקנת תשתיות ייעודיות, מה שמייצר חסכון מיידי בעלויות רכישת תשתיות ושרתים ובטווח הארוך בתחזוקתן של התשתיות הללו. לצד יתרונות אלו, תספק המערכת לתאגיד השידור הישראלי פתרון שלם לניהול המשאבים בארגון – בדגש על התהליכים הנוגעים לתחומי הפיננסים, הכספים והלוגיסטיקה בארגון.”

לדברי אודי הלמן-הכהן סמנכ”ל הנדסה וטכנולוגיות בתאגיד השידור הציבורי: “הבחירה ב- SAP ו- Menahel4U להקמת מערכת המידע החדשה של כאן בהקמה, תאגיד השידור הישראלי, נבעה מיכולות המערכת והתאמתה לארגון. מדובר בפתרון פשוט לשימוש, גמיש מבחינת גידול וקיטון בכמות המשתמשים, פתרון מוכר שלא דורש פיתוח מאפס וניתן להתאמה לצורכי הארגון. פעולת המערכת בענן מאפשרת לכאן לחסוך משאבים והוצאות רבות בהקמת מערך תשתית ורכישת ציוד. בנוסף, מודל הענן מתאים לנו בזכות האפשרות לשלם לפי היקף השימוש וכמות המשתמשים בפועל. אין ספק כי השירות והתמיכה של חברה בסדר גודל של SAP יעניקו לנו פתרון אופטימלי”.

    דילוג לתוכן