צרו קשר
אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לקבלת הצעת מחיר או תיאום דמו של המערכת ונענה בהקדם
מערכת ניהול לקוחות DINO מעניקה לכם שליטה מלאה על תהליכי המכירה, החל מיצירת לידים והפנייתם ועד לסגירת עסקאות מוצלחת.
למקסם את תוצאות הקמפיינים שלך: לתכנן, להוציא לפועל ולנתח קמפיינים שיווקיים ממוקדים לקידום מכירות.
לקבל החלטות מושכלות: להפיק ולנתח דוחות מותאמים אישית המציגים תובנות חשובות על ביצועי המכירות והתנהגות הלקוחות.
לייעל את תהליכי המכירה: ליצור בקלות מסמכי מכירה שונים, כגון הצעות מחיר וחשבוניות, במגוון פורמטים.
לסגור עסקאות במהירות: לשלוח הצעות מחיר ללקוחות ולהפוך אותן להזמנות בלחיצת כפתור.
עם המערכת הזו תוכלו להעצים את צוות המכירות שלכם, לשפר את שביעות רצון הלקוחות ולהגדיל את ההכנסות של העסק.
זמינות 24/7: הלקוחות שלכם יכולים לגשת למידע, להזמין מוצרים ולקבל תמיכה בכל זמן ומכל מקום, ללא תלות בשעות הפעילות של מוקדי ההזמנות שלכם.
שביעות רצון גבוהה יותר: חוויית לקוח משופרת הודות לשירות עצמי נוח, זמינות מידע ושקיפות מלאה בתהליכי ההזמנה והטיפול בפניות.
קשר אישי: המערכת מאפשרת לכם לאסוף מידע על העדפות והרגלי הלקוחות שלכם, וכך להתאים את השירות וההצעות באופן אישי לכל לקוח.
חיסכון בכוח אדם: המערכת מקבלת ומטפלת בהזמנות באופן אוטומטי, ללא צורך בהקלדה ידנית, ומפנה את העובדים שלכם למשימות חשובות יותר.
עלויות תפעול מופחתות: אין צורך בהתקנה או תחזוקה של חומרה ותוכנה ייעודיות, והמערכת פועלת בענן בצורה מאובטחת ויעילה.
מידע זמין ושקוף: הלקוחות שלכם יכולים לעקוב אחר סטטוס ההזמנות שלהם, היסטוריית הרכישות שלהם ומידע רלוונטי אחר בכל עת, מה שחוסך זמן ומשאבים בתמיכה.
הגברת התנועה לאתרים: המערכת מושכת לקוחות לאתרים שלכם, ומאפשרת לכם להציג להם מוצרים, מבצעים ותכנים שיווקיים נוספים.
הגדלת המכירות: חוויית לקוח חיובית, זמינות גבוהה ושירות עצמי נוח מובילים לעלייה בהזמנות ובמכירות.
אפשרו ללקוחותיכם ליהנות מחוויית רכישה חלקה ומהירה עם ממשק אינטואיטיבי ותהליך תשלום מאובטח. סנכרנו את ההזמנות באופן אוטומטי למערכות ניהול החברה שלכם ושלחו עדכוני סטטוס הזמנה אוטומטיים ללקוחות, תוך שמירה על שקיפות מלאה לאורך כל התהליך.
הציגו את המוצרים שלכם בצורה מושכת וידידותית לגולשים, עם תמונות ברורות ואיכותיות, תיאורים מפורטים ומידע מלא על מלאי, מחירים ואפשרויות משלוח. אפשרו ללקוחותיכם לנווט בקלות בין הקטגוריות והמוצרים השונים באמצעות מסננים ופרמטרים חכמים, כגון טווח מחירים, צבע, מידה ועוד.
צרו חוויות קניה מותאמות אישית לכל לקוח על ידי הצגת מגוון מוצרים ייחודי המבוסס על היסטוריית הרכישות שלו, העדפותיו והרשאותיו. הציגו המלצות מותאמות אישית והצעות מיוחדות כדי לעודד רכישות חוזרות ולהגדיל את שביעות רצון הלקוחות.
הגדירו מגוון רחב של מבצעים, כולל מבצעים מבוססי מחיר וכמות, מבצעי “קנה קבל”, הנחות על מוצר שני, מבצעי חגים ואירועים מיוחדים, מבצעים מותאמים אישית ועוד. אפשרו ללקוחות ליהנות ממבצעים בלעדיים ולהגדיל את המכירות והרווחים שלכם.
נהלו בקלות מחירונים מרובים והתאימו מחירים לכל לקוח בנפרד, בהתאם למדיניות התמחור שלכם, קבוצות לקוחות, מבצעים והנחות. הגדירו מחירים דינמיים המשתנים בהתאם לזמן, כמות או תנאים אחרים.
העניקו לכל לקוח גישה לאזור אישי מאובטח בו הוא יוכל לעקוב אחר סטטוס ההזמנות שלו, לצפות בהיסטוריית הרכישות, לעדכן את פרטי הקשר שלו, לנהל את כתובות המשלוח שלו ולצפות בחשבוניות ובמסמכים רלוונטיים. הציגו מידע רלוונטי ממערכות ה-ERP/הנהח”ש שלכם, כגון יתרות חוב, תשלומים שבוצעו והיסטוריית אשראי.
קבלו תובנות מעמיקות על ביצועי המכירות שלכם עם מגוון דוחות מקיפים וידידותיים למשתמש. עקבו אחר מדדי מכירות מרכזיים, כגון סך המכירות, רווחיות, מספר הזמנות, ערך ממוצע של הזמנה ועוד. צפו בגרפים ולוחות מחוונים אינטראקטיביים המציגים את המגמות והנתונים החשובים ביותר. קבלו מידע מפורט על המוצרים הפופולריים ביותר, מילות החיפוש הנפוצות ביותר, ערוצי המכירה המובילים ועוד.
בצעו קמפיינים שיווקיים יעילים באמצעות רשימות תפוצה ודיוור ישיר ללקוחות. שלחו מבצעים מותאמים אישית על סמך היסטוריית הרכישות והעדפות הלקוחות, הודעות על השקת מוצרים חדשים, תזכורות על מוצרים נטושים בעגלת הקניות, סקרים ומשוב ועוד. הגדילו את מעורבות הלקוחות ונאמנותם למותג שלכם.
בחרו SAP Cloud –
כל המידע במקום אחד